Hüvelyünk egy nagyon különleges testrészünk, és különleges bánásmódot is igényel. A gyenge hüvely egyáltalán nem ritka jelenség, nagyon sok nőt érint, még akkor is, ha nem tudnak róla.  Ha nem törődünk a hüvellyel, nem gondozzuk, hamar megmutatja, ami nem tetszik neki. Nagyon őszinte és érzékeny, ezért nem árt, ha odafigyelünk rá. Mutatok néhány olyan dolgot, ami kimondottan gyengíti a hüvely erejét, és nem is kell hozzá különleges dolgokat csinálni, elég hozzá tenni-venni a mindennapokban.

 

1. Nehéz terhek cipelése, erőlködés –> ilyenkor a belső szervek erősen terhelik a hüvely csövét felülről, ami idővel gyengíti a hüvely izomzatot

2. Hosszú ülés, állás –> szintén felülről jövő megterhelés, ami görbe ülésnél fokozódik, rendszeresen végezve az eredmény: sajnos gyenge hüvely

3. Szexuális örömtelenség –> az örömtelenség hatására befeszülnek a hüvely izmok, ilyenkor nem jut elég oxigénhez, tápanyaghoz, tehát veszít az erejéből. Persze itt is a rendszerességen a hangsúly.

4. Bármilyen eszköz, amit a hüvelybe helyezel, és ott marad –> elnyomja a hüvely falán az ereket és idegeket, ami során szintén oxigénhiányos állapotba kerülnek az izomrostok, az eredmény: ismételten gyenge hüvely

5. Várandósság, szülés –> extrém megterhelés a hüvely számára, ami után minden esetben erősítést igényel. Ha nem hozzuk rendbe a hüvelyt szülés után magunknak, akkor soha nem fog újra a szülés előtti állapotába visszakerülni. Valamennyire regenerálódik magától, de sajnos ez kevés ahhoz, hogy újra egy izmos cső legyen a hüvely. Amikor a karizmot ér valami, amitől erősen veszít az erejéből (pl. egy nagy vágás), akkor a karizomnak is szüksége van az erősítésre, fejlesztésre, hogy visszanyerje az eredeti erejét. Miért lenne ez másképp a hüvellyel?

Valóban, ha az ember lánya csak éli a mindennapjait, terheli a hüvelyét, ami ennek következtében fokozatosan gyengül. Az egészségünk megőrzésében, a sikeres szexualitásban nagy szerepe van a hüvelynek, ezért fontos rá figyelni. A Kriston módszer hatására 10 hét alatt átlagosan 132%-kal nő a hüvely szorításának az ereje.

Kíváncsi vagy, milyen egy jó gátizomtorna? Akkor kattints IDE.

A legolvasottabb cikkeket keresed Intimtorna témában? Ezeket ITT találod.

Ha jelentkeznél a Kriston Intim Torna® tréningre, akkor ITT válogathatsz az időpontok közül.

Juhász Nikolett
Kriston Intim torna tréner